Dzieci z problemami także lubią czytanie globalne – Maja Laskowska-Najdek, PP91 „Bajka”, Poznań
Z Poznania przyfrunęła taka oto relacja. P. Maja pracuje w przedszkolu integracyjnym, a to krótkie sprawozdanie z zabawy z siedmioletnim Patrykiem (zespół Downa).
Droga Pani Mario!
Dziś uczyliśmy się dopasowywać zwierzęta do ich nazw, a także śladów które robią:)
Zajęcia odbywały się indywidualnie, ponieważ pozostałe dzieci były na zajęciach. Patryk nie mówi, ale prawidłowo wskazywał nazwy zwierząt, które nazywałam, z pomocą dopasowywał do nazw i śladów:)
Gdy mówiliśmy o dziku recytowałam wiersz “Dzik jest dziki”, przy wilku robiliśmy “Auuuu”… Najważniejsze, że dobrze się bawiliśmy, a że zwierzęta to Patryka ulubiona dziedzina – zajęcia z nimi były dla niego dodatkową motywacją do ubrania się (czego nie chciał zrobić przed przystąpieniem do nich;)).
Pozdrawiam ciepło w to styczniowe popołudnie:)