Dzieci z problemami także lubią czytanie globalne – Maja Laskowska-Najdek, PP91 „Bajka”, Poznań

Z Poznania przyfrunęła taka oto relacja. P. Maja pracuje w przedszkolu integracyjnym, a to krótkie sprawozdanie z zabawy z siedmioletnim Patrykiem (zespół Downa).

Droga Pani Mario!
Dziś uczyliśmy się dopasowywać zwierzęta do ich nazw, a także śladów które robią:)

Zajęcia odbywały się indywidualnie, ponieważ pozostałe dzieci były na zajęciach. Patryk nie mówi, ale prawidłowo wskazywał nazwy zwierząt, które nazywałam, z pomocą dopasowywał do nazw i śladów:)

 

 

Gdy mówiliśmy o dziku recytowałam wiersz „Dzik jest dziki”, przy wilku robiliśmy „Auuuu”… Najważniejsze, że dobrze się bawiliśmy, a że zwierzęta to Patryka ulubiona dziedzina – zajęcia z nimi były dla niego dodatkową motywacją do ubrania się (czego nie chciał zrobić przed przystąpieniem do nich;)).

Pozdrawiam ciepło w to styczniowe popołudnie:)

#zespółdowna #zwierzęta #czytanieglobalne